Bir Yıla 30 Kitap

Böyle bakınca gözüme az gözükse de, 30 benim için gerçekten iyi bir rakam. Ama itiraf etmeliyim ki sırf 30 olsun diye son 2 güne en ince  ve de resimli olan "Tablo'daki Tablo" yu seçtim.




Bu yıl Algan Sezgintüredi'nin Vedat&Tefo'nun maceralarını anlattığı 5 kitaptan oluşan Katil'in bilumum şeyleri serisini bitirdim. Benim için tavsiye edilecek kitaplar arasında yerini aldı. 

Zürafa'nın Gözyaşları'da Afrika'da geçen bir dedektiflik serisinin okuduğum 2. kitabı ama sanırım bu seri için yeterli. 

Uzatmalı bir şekilde okuduğum sosyal medyada çokça övülen Körburun'u da nihayet kitaplığındaki yerine kaldırabildim. Neden bu kadar övüldüğüne ise anlam veremedim. 

Kirpinin Zerafeti'de gene severek takip ettiğim insanların hikayelerinde karşıma çıkınca alıp bir türlü elime almadığım bir kitaptı. Onu da bitirdim. Yani önersem mi önermesem mi bilmiyorum. 

Ne Güzel Bir Sabah,  Ankara'lı yazar kontejanındandı. Çok güzel öyküler var içinde. 

Melike İnci "Herkes Kırılır"ı okuyarak gene bir seriyi tamamlamış oldum. 

Şu an fotoğrafa bakınca "Başka Aşklar"ı görüyorum ama hakkında hiç bir şey hatırlamadığımı farkettim. Kırk Evin Delisi'de öyle. Onu sevdiğimi hatırlıyorum ama acaba ne anlatıyordu.

Sinek Kadar Kocam Olsun Başımda Bulunsun bence daha çok övgüyü ve okunmayı hak eden kitaplardan. Hatice Meryem'in de diğer kitaplarını bu sene okuyayım bakalım. 

4 Hane 1 Teslim de elimde daha az süründürseydim daha çok zevk alabileceğim bir kitaptı. Yazarın yeni kitabı yoldaydı ya da çıkmış olabilir. O zaman kısmet o kitaba diyelim.  

Sevgi Soysal'a giriş yaptım. 

3 tane sanatsal kitap okudum, bu yıl daha çok okumak istiyorum. 

Bir daha Stefan Zweig okumamaya karar verdim.

Anne Frank'ın Hatıra Defteri'ni de okunacak klasikler kontenjanından bitirdim. 

Yıllardır blogunu okuduğum Leylakdalı da çok güzel bir kitap yazmış, "Mutfağın Hatıra Defteri"de bence önerilecek kitaplardan. 

Hediye gelen kitap kategorisinde "Hippi" vardı. Paul'cüm hikayesini yarım bırakmış gibi geldi bana. Sadece bir dokunmuş geçmiş hayatına. 

"Benim Adım Feridun" okuduğum ilk büyükler için resimli kitaplardan oldu. Pek tarzım olmadığına karar verdim. 

Seray Şahiner'in de okumadığım kitabı kaldıysa bu yıl onların da hepsini bitiricem umarım. Çünkü çok güzel yazıyor canım Seray. 

Sanırım bu sene en sevdiğim kitap "Kıymetli Şeylerin Tanzimi" oldu. Çok sade ama çok detaylı, çok üzücü ama çok umut dolu insan ilişkilerini çok güzel anlatan bir kitaptı. 

2019 hedefim 36 olsun mu, olun. 



Yorumlar

  1. Şekerim çok teşekkür ediyorum kitabımla ilgili güzel sözlerine, sarı kafayı ve seni öpüyor, sağlıklı, huzurlu ve 36 kitaplı bir yıl diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder