Bu aralar

Seçimi kazandık ama mutlu olamadık neden çünkü kurtulmak o kadar da kolay olmadı...
Mazbatamızı vermediler gitti....

Bu yıl 36 kitap okusam demiştim ama sonra bunun beni çok strese soktuğunu fark ettim, aman dedim canım isteyince okurum sayısından kime ne...Hemen resim yapmaya biraz daha fazla zaman harcamak için bu iddaamdan vazgeçtim. Yaptım mı HAYIRRR....




Mayıs sonu tatil planımız olduğundan ve herkesler zayıf olduğundan 8 Şubat'ta girdiğim yolda emin adımlarla ilerlemekteyim. 61'den 56'ya indim. Toplasan 3 kere felan krizsel bir sapıtma yaşadım.  Hedefim 55'ti ama galiba vermeye başlamışken biraz daha inicem. Günler uzamaya ve ısınmaya başladığına göre artık spora da başlıycam çünkü artık ihtiyacım olan şey o sanırım.

Oğlan biz nereden geldik sorularına başladı, bi kitap alayım bari ona.



Şu etek üstü kazak ya da sweat bir bana mı yakışmıyor acaba? Yoksa saçma bir moda mı? Biri çabuk bana cevap versin.

Halen fütursuzca ailecek yurt dışı seyahatlerine gidebilenlere şaşırıyorum. Yani biz baya fakirleştik son bir yılda ama demek baya zengin arkadaşım varmış. Bu ay maaş alabilecek miyiz acaba konumuna düşmeyelim de aman diyim, yurtdışı gezisi felan mühim değil. Yani belki birilerine göre de biz, halen fütursuzca tatil ayarlayabilmişizdir. Sahi cidden biz neye güvenerek bu tatili ayarladık!!!!



Yorumlar