Midas'ın Altınları


En son Çocuk Heykel'den sonra hızımı alamadım ben ve tabi hemen Midas'ın Altınları'na da bilet aldım.

Midas'ın Altınları'nın hikayesi biraz ağır kaçar mı diye düşündüm. Nitekim tam hikayeden olmasa da son 10 dakka biraz sıkıldı P.

Tiyatroya girmeden afişleri görünce önce "Bence sıkıcı olacak" dedi P. ama çığırtkanlar sahneye çıktığı an "Bence çok muhteşem olacak" dedi ve cidden öyleydi.

Kendisine sorduğumda oyunu beğenmiş, hatta Çocuk Heykel'den çok beğenmiş. Bunun hikayesi daha güzelmiş ama Çocuk Heykel'in dekoru da bu zamana kadar gördüklerinin en iyisi imiş.

Evet gelsin sıradaki. Bu arada sezon başından beri gittiğimiz oyunlar için beraber bir puanlama yapmaya karar verdik. Hikaye, dekor, kostüm, oyunculuk, müzik ve de ses puanlaması yapıcaz.

Bu arada oyunda Dionysos ve Keçiler favorimizdi.





Yorumlar